vrijdag 26 augustus 2011

Nieuw agendaconcept voor 2012!

In deze blog wil ik laten zien hoe leuk het is om je dagboek bij te houden in je (dagboek-)agenda. Het idee is vorig jaar geboren en inmiddels uitgewerkt tot een heus "product", dat inmiddels - als pdf - te koop is via etsy.com (http://www.etsy.com/shop/Feldereijn?ref=si_shop).


Omdat ik het onbevredigend vond om overal een apart boekje voor bij te houden, waar ik geen (lege) pagina's uit kon halen of tussen kon voegen - en waar ik nauwelijks in durfde te schrijven of tekenen, omdat ik het netjes wilde houden - heb ik een concept ontwikkeld voor een losbladige dagboek-agenda. In 2010 heb ik een 17-rings multomapje gekocht en printte ik de agendabladen op multopapier. Daartussen voegde ik van alles in -  handgeschreven, geplakt, gekopieerd of geprint - en uiteindelijk heb ik het hele document in laten binden.

Het is heel leuk om achteraf dit document door te bladeren en te zien wat ik allemaal belangrijk vond vorig jaar. En de agendapagina's die ertussen zitten geven een beeld van de gewone dagelijkse beslommeringen. Het leuke is, dat je je agenda niet meer apart hoeft te bewaren.

Wil je ook op deze organische manier met je dagboek bezig zijn? Start in 2012! Binnenkort verschijnt de gedrukte versie van de dagboekagenda op A5-formaat met een 6 rings (organiser)ringband. Bestel via http://www.etsy.com/ of via kirsten@feldereijn.nl. Ik ben heel benieuwd hoe jij de agenda gaat gebruiken en wat je ervaringen zijn. Je kunt altijd je reacties kwijt op deze blog.

groetjes, kirsten feldbrugge

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik was al even aan het zoeken naar een leuke nieuwe agenda. Terwijl ik op internet al die saaie agenda's voorbij zag komen, kwamen het soort ideeën bij me op die jij hier hebt uitgewerkt! Het ziet er hartstikke mooi en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen