zondag 28 augustus 2011

Rozen snoeien

Het lijkt maar niet op te houden met regenen. In een schaars ogenblik tussen de buien door lukt het me om even de tuin in te gaan voor het nodige onderhoud. De rozen zijn het eerst aan de beurt. Ik ga weer eens flink met de snoeischaar te keer en hoop, dat ze nog een keertje zullen bloeien voordat de winter straks weer invalt. Na de rozen zijn de borders aan de beurt, maar voordat ik goed en wel heb bedacht welk klusje ik het eerst zal aanpakken begint het weer te gieten en word ik weer naar binnen verdreven. Geïnspireerd door mijn surftochten op etsy.com besluit ik dan maar om mijn oude hobby weer eens op te pakken. Het snoeimateriaal levert genoeg op om een fijne aquarel van te maken. Op A5-formaat, zodat ik die in mijn dagboekagenda kan invoegen. Dat is een stukje "tuindagboek".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten